فاطمه کوچولوفاطمه کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه کوچولو

کیف جدید مهدکودک فاطمه کوچولو

1392/7/7 22:34
نویسنده : نسیم
902 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر نازم یه چند روز بود تو این فکر بودم برات یه کیف جدید مهد بخرم ،آخه کیف قبلیت خیلی داغون شده بود و من خیلی از این موضوع ناراحت بودم .
دنبال یه فرصت بودم تا با هم بریم و یه کیف خوشگل برات بخریم، دیروز همون روز بود.
با اینکه خیلی مشکل بود ولی با همه سختی بعد از اینکه از مهد تحویلت گرفتم با هم رفتیم محل کار بابایی و بعدش هم پیش به سوی بازار .
چند تا مغازه رو گشتیم ولی کیفی که لایق شما باشه پیدا نکردیم تا اینکه بالاخره من و بابایی روی یک کیف توافق کردیم به این ترتیب بود که آقا جغده صولتی پاشو تو زندگی شما باز کرد .
البته شما علاوه بر کیف صاحب یه کتاب شعر و یه بلز کوچولو هم شدی که البته بیشتر دسته هاشو تو دستت می گرفتی و راه می رفتی
و دسته هاشو تا انتها می کردی تو دهنت، قربونت برم شیرین من.
من و بابایی همش نگران بودیم نکنه همین طور که وایستادی زمین بخوری و دسته بلز بره تو حلقت ولی مگه جرات این و داشتیم که اونو از دستت بگیریم چون در اون صورت یه جیغ بنفش می کشیدی و خونه رو رو سرت هوار می کردی
.این دو تا عکسم بابایی از تو با کیفت گرفت تا همه ببینند دخملی من چه کیف قشنگی داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منصوره
7 مهر 92 23:18
ای جان.ایشالله کیف دانشگاه.بعد کیف عروسی.بعد کیف سیسمونی نوه هامون.ما شالله بزرگ شده از طرف من ببوسش.
زینب
8 مهر 92 0:54
واااااااااای چش بلبلی چ کیف خوچملی داااری خیلی نازه
مامان بردیا شیطون
10 مهر 92 15:07
به به چه کیف خوشگلی عزیزم.... مبارکت باشه ایشالا کیف مدرسه قربونت برم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
9 آذر 92 11:55
وای مبارک باشه چه کیف خوشگلی مثل خودش قشنگ و بانمک و گوگولی انشاءا.. بسلامتی استفاده بکنه و بورس دکترا بگیره از طرف من و امیرمحمد بوسسسسسسسسسس
زهرا
3 اسفند 92 1:05
خوشملو طلا شیطون بلا چه کیف خوشگلی دارررررررررررری نانازم