فاطمه کوچولوفاطمه کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه کوچولو

فاطمه کوچولو و بابا رضا

1392/10/26 6:24
نویسنده : نسیم
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پنجشنبه گذشته مامانم بهم خبر داد پدرم که بابا رضای دخملیه براش یه کاری پیش اومده که میاد  تهران.
خیلی خوشحال بودم چون دو ماهی می شد که بابام نمی دیدم.این بابای ما عشق فاطمه کوچولو.
بابا رضا صبح جمعه رسید و تا رسید ملوسکمو بیدار کرد.اینقدر قربون صدقش رفت نگو و نپرس.
فاطمه هم خجالت می کشید هم خودش لوس می کرد.
بابا خیلی دوست داره با فاطمه بره بیرون منم دیدم هوا آفتابیه دیدم فرصت مناسبیه،که بچه هم بعد از چند روز تو خونه موندن یه هوایی عوض کنه.
راستی نگفته بودم ما بالاخره تصمیم گرفتیم برای دخملی پرستار بگیرم و خدا رو شکر یه پرستار مهربون به اسم خاله طاهره رو پیدا کردیم که موقعی که من و بابای فاطمه سرکاریم از اون مراقبت می کنه.
خلاصه تن عروسک لباس گرم پوشیدم کفش خوشگل صورتیش پوشیدم پاش ولی باباش اینقدر هولم کرد و برای رفتن عجله کرد که کلاه بچه رو خوب نبستم و شالش که بماند اصلا یادم رفت.
خودمم موندم خونه تا نهار درست کنم.
فکر می کنم بهشون خیلی خوش گذشت.بابای فاطمه هم کلی ازش فیلم گرفت تا بابا رضا ببره بهشهر تا همه ببینن دخترم هزار ماشالله چقدر بزرگ شده.
چند تا عکس از فاطمه هم می زارم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)