فاطمه کوچولوفاطمه کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

فاطمه کوچولو

مادرانه

1392/11/10 11:33
نویسنده : نسیم
177 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه من، زندگی من، یه وقتایی که به تو نگاه می کنم و می بینم که هر روز داری بزرگتر می شی، هر روز داری یه چیز جدید یاد می گیری ،من و یا بابا رو صدا می کنی و بهمون می خندی و باخندت قلبمون رو پر از شادی می کنی
تو دلم می گم خدایا شکرت ،هزاران با شکر،شکر که تورو به ما داد.
شکر که تو رو سالم به ما داد،شکر که  به ما فرصت داد چنین لحظاتی رو با حضور تو تجربه کنیم.
شکر که می بینیم هر روز داری شیرین تر و ملوس تر می شی.
این جور موقع ها می گم:

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم؛خودت هوای دخترمو مخصوص داشته باش.

 

کسی که قلبش همیشه واسه تو می تپه.مامانقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب
1 بهمن 92 14:08
دوست دارم
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 22:54